beauty-female-tourists-waiting-flight-take-off-airport-people-lifestyles_10307-840.jpg

 

好多人都問點解要租wifi蛋, 等小編同你分析一下啦

 

 

開機就用得

Wifi蛋幾本同sim卡最大分別就係一開機就用到唔使再做任何嘅setting, 對於好多唔係咁擅長用電子產品使用嘅人仕又或者幫屋企人租借都非常適合用wifi蛋嘅。

 

 

真無限數據?

市面上好多wi-fi蛋公司聲稱有冇限速無限數據, 但好多用極平價錢吸引消費者既公司都係用龜速 5 Mbps既無限數據plan,除咗 whatsapp都唔知做得啲乜嘢,賣花一定要讚吓花香嘅,舉個例子我地公司日本係真冇限速無限數據plan,正常市內18-35Mps 運作,3-4部機用時load YouTube 都無問題,加埋我地有到當地實測速度有圖有真相冇得呃,所以大家選擇唔同嘅wifi蛋公司時一定要問清楚佢究竟速度有幾多。

 

另外我哋公司會清楚列明唔同計劃既內容同細則大家都清清楚楚唔使估估吓。 我哋亦都會幫客人分析一下選擇邊個plan較為適合,所以唔駛擔心去到因為選擇錯咗個plan用得唔爽啦。

 

多人多機分享最抵用。香港人電話多同gadgets 都非常多, 遊戲機、gopro、ipad、notebook 、智能手錶多到數都數唔曬, 全部共通點都係要上網要用到wifi, 小編我個人最驚set嘢一隻wifi蛋開機連wifi就搞掂乜都唔使煩。 

 

Wifi蛋每隻最適合二至三人分享 大部分都可以支援到五個人一齊用,如果大家使用流量唔大用wifi蛋開心share 就更抵玩。 一家三口有大有細最適合 就係用我地公司既真冇限速plan嘅wi-fi蛋, 大人可以send相、通信同工作,小朋友就可以有需要時睇youtube唔會喺度搞搞震啦。另外市面上好多sim卡都唔支援hotspot sharing ,咁如果想多啲人一齊用嘅話又要買多幾張卡,咁變相成本會更加貴啦。

 
japan.png
 
 

即時網上真人技術支援

好坦白人係海外你如果用sim卡用到梗係冇事冇幹啦,如果用唔到想搵技術支援你都幾頭痕, 我哋就有whatsapp或wechat 可以係服務時間即時真人提供技術支援, 只要搵到有free wifi嘅地方上到網就可以搵到我哋幫手, 小編保證如果你用sim卡一定唔會有人幫到你,因為絕大部分嘅sim卡都唔會有即時技術支援,尤其是電訊公司嘅sim卡 仲要你打電話去問同核實身份先至幫到你。

 

 

收到收唔到問下我哋就知道 !!

小編都相信我哋係市場上極少可以幫你check到你到既地方個網絡覆蓋情況, 與其估估下唔知去到用唔用到梗係去問一間答到你嘅公司租啦,因為香港覆蓋率非常之高,所以好多客人都認為全世界都係香港咁嘅情況,其實喺其他國家好多時都只有發達嘅商業區覆蓋面比較好,其他地方就真係要check咗先知道啦。

 

 

 

電話都share到wifi點解要用wifi蛋?

電話嘅電量係非常珍貴除非你部電話有海量電量如果唔係一般電話 sharing 啲電就好似倒水咁好快用曬 ,同埋部手機會非常之熱。 仲有係大部分sim卡都唔支援sharing, 而一般sim卡都只有一個指定快速數據用完就會變龜速俾你無限數據都無用, 到時想 sharing又唔得自己用又慢到爆到時都幾頭痕。又到賣花讚花香嘅時間,我哋公司嘅wifi蛋可以用8-12 hrs, 正常一日都捱到如果真係冇電接駁外置電池都可以繼續用。

 

 

震撼帳單 !!!! 

大部分wifi蛋公司都只有一個收費, 唔會因為用得多既時候會出現額外收費嘅情況, 上台卡就好多時因錯誤計算或人為的原因導致非常貴的漫遊收費,當你月底收到帳單時保證令你比震撼。舉個例,當你用sim卡漫遊數據時,如果在空中只開飛行模式而冇將整個電話關閉已經英國有案例,因手機內有app並沒有完全關閉更新,所以當空中能收到訊號就會執行下載,結果當事人之後收到超震撼巨額帳單!

 

 

總結

Wifi蛋絕對係無痛方便既選擇,家庭朋友公享及大流量用家就一定要選擇wifi蛋,sim卡適合對手機有一定程度熟悉既人使用同埋需要流量唔多既人用。

 

couple-tourists-coast_23-2147643230.jpg

arrow
arrow

    EZEGG 旅遊小記 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()